wtorek, 28 stycznia 2014

Cześć i czołem!

Droga Osóbko,

wnioskuję, że zagubiona w szerokich, głębokich internetach zabłądziłaś, trafiając szczęśliwie na mój blog - witam Cię więc serdecznie! Niech moje ciepłe powitanie wypędzi wszelkie Twoje smuty i zakopie doły, bowiem, kiedy dziś, właśnie teraz, Droga Osóbko, odkryłaś tego bloga, wiedz, że etap pesymizmu, melancholii, nudy, negatywności i, jakkolwiek by go nazywać, złego nastroju, dobiegł końca. Dobiegł końca! Otóż celem tego bloga jest - jak się wkrótce przekonasz - przedstawienie Ci mojego (a może również Twojego?) pozytywnego spojrzenia na świat i wszystkich spraw z nim związanych (które okażą się wg mnie interesujące); blog ten będzie optymistyczny, radosny, szczery i wesoły, a wszystko to po to, by wywołać na Twej twarzy uśmiech, wewnątrz wzbudzić przyjemne ciepełko, czasami może nawet śmiech, a przede wszystkim optyyyyymiiiiiiizm i motywację, które tak kocham!

Masz moje słowo, że wkrótce dowiesz się więcej, że wkrótce bardziej szczegółowo oprowadzę Cię po blogu i opowiem więcej o sobie, wyjaśniając to i owo.

Całusy,
Panna Idealna.


PS.: Nie, nie uważam, że jestem lekiem na zło całego świata, nie uważam się za bohatera mającego wyciągnąć Ciebie, drogi czytelniku, z otchłani pochmurności, moim celem jest jednak udowodnić, że życie jest piękne, szczęście to styl bycia, a problemy w rzeczywistości są błahostkami, na których pokonanie istnieje całe mnóstwo prostych, przyjemnych i darmowych sposobów. Co więcej, wszystko po to, by żyło się lepiej! :)



(zapożyczone z internetu)

0 komentarze:

Prześlij komentarz